Postacie Zwykłe - Prolog

Mała legenda:

Strona – Strona, po której opowiada się gracz, np. Zakon, Scoia'tael, bądź po prostu Wiedźmin.

Vesemir

  • Strona: Wiedźmin

Najstarszy wiedźmin, prawdopodobnie starszy nawet od samego Kaer Morhen. Uczy młodych rekrutów szermierki, bo tylko na tym najlepiej się zna. Geralt, Lambert, Eskel i Leo również się u niego szkolili. Nie daży zbytnim zaufaniem czarodziejów, wyłączając Triss Merigold i Yennefer z Vengerbergu, które jako jedyne odwiedziły Kaer Morhen i zostały tam na dłużej. Jako jedyny ze względu na swój wiek nie wyrusza na szlak w poszukiwaniu zleceń, tylko zostaje cały rok w Warowni.

Lambert

  • Strona: Wiedźmin

Cyniczny wiedźmin, który nie przepada za Triss, ale toleruje jej towarzystwo. Razem z Vesemirem szkolił Leo, który w czasie dialogu mówi, że udało mu się go pokonać.

Eskel

  • Strona: Wiedźmin

Rówieśnik Geralta, z którym się szkolił, pobierał nauki i przechodził mutacje. Jest rozsądnym człowiekiem... a raczej mutantem. Może zawalczyć z nami na pięści.

Leo

  • Strona: Wiedźmin

Młody wiedźmin, który nie przeszedł prób, ze względu na brak czarodzieja, który mógłby poprowadzić mutację. Miał potencjał, ale zginął z rąk magistra...

Triss Merigold

  • Strona: neutralna.

Ponętna i utalentowana czarodziejka, do której wiedźmini mają zaufanie. Tak jak Shani, ona też miała kontakt z Geraltem. Należy do Loży Czarodziejek i ma swoje tajemnice. Ratuje nas po walce z Azarem w II akcie i udostępnia glejt, pozwalający poruszać się po Wyzimie Handlowej. Jak każda czarodziejka ma duże ambicje i nie ma dla niech rzeczy niemożliwych.

 

 

Oraz postacie, które w prologu występują, ale nie można z nimi porozmawiać.

Savolla

  • Strona: Czarodziej Salamandry

Razem z Magistrem i Azarem dostał się do Kaer Morhen, prowadząc przerazę na smyczy. Jeśli wybierzemy pójście z Triss do labolatorium będziemy zmuszeni do walki z nim.

Magister

  • Strona: Salamandra.

Zaraz po Azarze nasz przeciwnik numer jeden. Jest odpowiednikiem książkowgo Profesora. Znany i ścigany bandyta w trzech królestwach północy – Temerii, Redanii i Kaedwen. Niebezpieczny szermierz, ale za bardzo wierzy w swoje umiejętności, co w końcu go zgubi.

Azar Javed

  • Strona: Salamandra.

Pochodzący z Zerrikani mag, wykorzystujący żywioł ognia. Od początku gry nasz wróg numer jeden. Nie raz dane będzie uniknąć mu naszego miecza, ale jak to mówią, przeznaczeniu nie uciekniesz. Na własną rękę próbował zmutować ludzi, z okropnym skutkiem. Efektem paprania się w magii były niezwykle zwinne i zabójcze mutanty, pozbawione nawet krzyny inteligencji. Z Jakubem de Aldersbergiem, Wielkim Mistrzem Zakonu Płonącej Róży łączy go więcej niż przypuszczacie.