Postacie Zwykłe: Akt II

Mała legenda: Strona – Strona, po której opowiada się gracz, np. Zakon, Scoia'tael, bądź po prostu Wiedźmin.

Carmen

  • Strona: -

CarmenBurdel mama, za dnia stojąca przed zamtuzem "Chętne Uda", a wieczorami w nim przebywająca. Jest córką Wielebnego, o czym dowiadujemy się w V akcie. Mimo że Carmen jest 'najwyższą' z dziwek w klasztornej, to Geralt nie może pójść z nią "za róg". Jedyna fantazja jaką pootrafi dla niego spełnić to ogranie go w kościanego pokera.

Declan Leuvaarden

  • Strona: neutralna

DeclanBogaty kupiec z Nilfgaardu. Wbrew pozorm jest to postać licząca się w kształtowaniu "nowego porządku świata". Poluje na Salamandrę i ofoczo płaci za każdą znalezioną broszę z jej wizerunkiem.

Dhunda

  • Strona: -

Nasz kolejny przeciwnik w walce na pięści. Za wstępne woła 75 orenów.

Dziadek

  • Strona: -

Sympatyczna osoba, która cały czas nazywa Geralta wnusiem. Jest kanibalem z zasadami. Tj. Nie je dzieci. Mimo tego jest religijny. Posiada ciekawy zbiór lektur.

Golan Vivaldi

  • Strona: neutralna.

VivaldiKrasnolud, któremu ludzie zabrali rodzinny bank. Mimo, że jest nieludziem, to nie popiera Scoia'tael, wręcz przeciwnie, uważa ich za bandę gówniarzerii z brakiem wyobraźni. Ma bzika na punkcie rasowym i lubi o tym przypominać.

Jean Pierre

Strona: neutralny

Łowca głów, mający ambicje zostać Wielkim Łowczym Królewskim. Pochodzi z Toussaint. Zleca nam przyniesienie mu 10 wilczych futer w II akcie.


Grabarz

  • Strona: -

Co tu dużo mówić, Grabarz to grabarz, lubiący sobie wypić ;). Nie lubi psów, co wynika ze zlecenia na sześć garnków psiego łoju. Ponadto pilnuje wejścia na cmentarz.

Kalkstein

  • Strona: neutralny

KalksteinZdolny alchemik, próbujący za wszelką cenę dokonać rzeczy teoretycznie niemozliwych. Bardzo zależy mu na zbadanie Wieży Maga, znajdującej się na Bagnach. Uwielbia badać niezbadane i rozwiązywać zagadki nierozwiązywalne. Przydatna, choć czasami denerwująca osoba.

Krasnoludzki Kowal

  • Scoia'tael

Kowal – nieludź. Zdolny chłop. Tzn. Krasnolud. Skonfiskowali mu sprzęt, który nastepnie znalazł się u płatnerza zakonu. Za drobną opłata może przekuć nam miecz.

Morenn

Strona: Scoia'tael

Jedna z driad, po za Brokilonem. Jej imieniem nazywała się córka Eithne – Pani Duen Canell. Jesli przekonasz ją, że seks jest przyjemny, ona przekona Cię, że driady też moga być przyjemne.

Munro Bruys

  • Strona: neutralna

Munro jest krasnoludem, należącym niegdyś do kompani Zoltana Chivaya, pomagającej uchodźcom podczas wojny z Nilfgaardem. Tak, jak za czasów sagi, tak i teraz ciagnie go do hazardu, a konkretnie do kościanego pokera. Jest zawodowcem, więc musimy wygrać parę partii z zielonymi, aby móc się z nim zmierzyć. Pełni rolę wykidajły w Misiu Kudłaczu.

Płatnerz Zakonu

  • Strona: Zakon

Kowal, który może przekuć nasze ostrze. Robi to tylko osobom, które miały styczność z zakonem.

Shani

  • Strona: neutralna.

Sympatyczna medyczka, z którą Geralt miał kontakt już w Sadze Wiedźmińskiej. Nie wyjechała za granicę w poszukiwaniu lepszych zarobków, ponieważ "Ktoś musiał tu zostać i leczyć chorych". Jest zakochana w wiedźminie i potrafi to udowodnić. Podczas rebelii Scoia'tael leczy rannych w Starej Wyzimie.

Siemko

  • Strona: neutralny

Uzależniony od fisstechu strażnik miejski, jeden z tych "luźnych". Mimo, że bez narkotyku nie wyobraża sobie życia, jest całkiem normalny. Słowo całkiem mówi tu, że na sam widok wiedźmina, nie chce poszczuć go psami.

Talar

  • Strona: nieutralny.

Znany każdemu opryszkowi i każdemu strażnikowi paser, który posiada tak rozległe znajomości, że nikt nie może go ruszyć, co pozwala mu spokojnie wypełniać swoją robotę. Talar posiada "dwie twarze", ale nie zepsuję niespodzianki i nie powiem jakie ;) Wszystko wyjaśni się na początku III aktu.

Stary Ceglarz

  • Strona: neutralny

Upośledzony w dziecińtwie (przez cegłę, oO) ceglarz, który bagna zna jak własną kieszeń. Woda, smród, bród i komary

Vaska

  • Strona: neutralna. (czci vodyanoi).

Starsza wioski ceglarzy na bagnach. Z rozmowy z nią można wywnioskować, że była kobietą Maga, zamieszkującego niegdyś, zawaloną już, Wieżę. O dziwo, Vaska lubi zagrać w kości, co jest niezbyt podobne do garbatej staruszki. Chętnie zaoferuje nam nocleg i opowie o Wodnych Panach, bagnach i o tym co je zamieszkuje.

Vincent Meis

  • Strona: neutralna (Temeria)

VincentVincent jest szefem straży miejskiej w Wyzimie, a jego kobietą jest miejscowa dziwka, Carmen. Mimo to ich miłość trwa. Potrafi się odwdzięczyć. Jest dobrym towarzyszem do rozmowy, przynajmniej nie traktuje wiedźmina jak popychadło. Twórcy gry dodali pewien smaczek, związany z Vincentem. ;)

Yaren Bolt

  • Strona: neutralna

Yaren jest krasnoludem, przywódcą drwali zamieszkujących wycinkę. Trzyma swoich ludzi ostro, inaczej szybko straciłby grupę. Wie co nieco o narkotyku zwanym fisstechem, a szczególnie o kwiecie, z którego jest wytwarzany – dwugrocie.

Yeavinn

  • Strona: Scoia'tael.

Elf, który wzniecił powstanie Scoia'tael w Temerii. Pała nienawiścią do dh'oine – ludzi i jak każdy elf kocha naturę. Zorganizował napad na Bank Vivaldiego i tak jak Toruviel jest symbolem "walki o wolność".

Zoltan Chivay

  • Strona: neutralna

Krasnolud, przyjaciel wiedźmina z dawnych czasów. W czasie Wielkiej Wojny z Nilfgaardem pomagał samotnych kobietom i ich dzieciom. Podarował Geraltowi wspaniały miecz – Sihill. Jest i był przeciwny Scoia'tael, chociaż też jest nieludziem.

Zygfryd z Denesle

  • Strona: Zakon.

Syn błędnego rycerza Erycka z Denesle. Po śmierci swojego ojca z rak mantikory, wstąpił do Zakonu Płonącej Róży, gdzie szybko zaczął awansować. Jeśli wybierzemy drogę zakonu, po śmierci Jakuba de Aldersberga, zostanie Wielkim Mistrzem. Zygfryd całkowicie wierzy zakonowi i rozprzestrzenianej przez niego idei.