Pozostałe

Oreny
Waluta Temerii.


Pierścień rodowy
Pierścień rodowy strapionego kupca.

Odgromnik
Przyrząd absorbujący wyładowania elektryczne.

Przepustka na cmentarz w Wyzimie
Pozwala swobodnie poruszać się po wyzimskim cmentarzu.

Kryształ teleportacyjny.
Kryształ teleportacyjny. Kierunek teleportacji - nieznany.

Klucz do szyfru Salamandry
Drewniana tarcza pokryta symbolami. Służy do rozszyfrowania dokumentów.


Zwykły przedmiot

  • Krzesiwo

Pozwala rozpalić ognisko. Przedmiot jednorazowego użytku.

Przedmiot fabularny

  • List gończy
  • List gończy wystawiony za Magistrem.
  • Pudełko z kośćmi do gry
  • Ludzkie szczątki
  • Bardzi zniszczone ludzkie szczątki.
  • Klucz
  • Klucz do krypty, otrzymany od Mikula.
  • Szklana fiolka
  • Niewielka, szklana fiolka, jakich często używa się do przechowywania trucizn.
  • Notatki Berengara poświęcone Bestii
  • Ten pośpiesznie spisany dokument powstał zapewne w czasie przygotowań do walki z Upiornym Psem.
  • Glejt
  • Oosba, która okaże niniejszy dokument, ma prawo wejść do Wyzimy o każdej porze dnia i nocy.
  • Zwój
  • Wskazówki Kalksteina > Wskazówki Kalksteina dotyczące Sephirota.
  • Karta
  • Karta tarota - Wieża
  • Na karcie przedstawiono płonącą wieżę, która została rażona piorunem. Ze szczytu wieży spadają dwie postacie.
  • Alkohol
  • Nalewka Babuni
  • Nalewka Babuni... Pewnie daje niezłego kopa.
  • Księga
  • Pamiętnik Babuni
  • Pamiętnik Babuni... Ciekawe, co stara jędza porabiała za młodu...
  • Pożywienie
  • Ogórki ze smalcem Babuni
  • Ogórki i trochę smalcu. Idealne do zagryzania napitki.
  • Zwój
  • Lista podejrzanych
  • Spis podejrzanych o współpracę z Salamandrą.
  • Glejt milicje miejskiej
  • Osoba, która okaże ten dokument, ma prawo przebywać w Wyzimie Handlowej w godzinach dziennych.
  • Lutnia Jaskra
  • Lutnia Jaskra. Ten instrument jest zapewne potrzebny właścicielowi, więc warto go oddać.
  • Czujka magiczna
  • Dzięki takim sondom czarodzieje potrafią wykrywać anomalie magiczne.
  • Mięso z katoblefasa
  • Iluzja mięsa tajemniczego stworzenia o nazwie katoblefas.
  • Glejt z królewską pieczęcią
  • Pięknie wykonany glejt. Widnieje na nim królewska pieczęć.
  • Glejt milicji miejskiej
  • Osoba, ktora okaże ten dokument, ma prawo przebywać w Wyzimie Handlowej od zmierzchu do świtu w ramach ochrony miasta przed potworami.
  • Psilocyb
  • Rzadko występujący grzyb halucynogenny, używany przez hierofantę z Gaju druidów.
  • Magiczny kamień
  • Klejnot silnie emanuje energią magiczną.
  • Lek na lykantropię
  • Flakonik z lekarstwem przełamującym klątwę lykantropii.
  • Kamień Mocy
  • Można go użyć do aktywowania teleportu w bazie Salamandry.
  • Raport Magistra
  • Zapiski wyciągnięte z ciała królowej kikimory. To wszystko, co zostało po Magistrze...
  • Przygotowany do wysłania list Magistra
  • Na liście brakuje tylko pieczęci.
  • Naszyjnik z turkusem
  • Srebrny naszyjnik, misternie zdobiony falistymi motywami. Umieszczono w nim duży, idealnie gładki turkus.
  • Fragment zbroi
  • Fragment zbroi wykonanej z nietypowego stopu metali. Wygląda na bardzo stary. (2 sztuki)
  • Amulet z dwimerytu
  • Niewielki amulet wykonany z niebieskawego metalu.
  • List od Shani
  • List pachnący ziołami, napisany zamaszystym, nierównym pismem Shani.
  • List do Shani
  • W niewielkiej kopercie znajduje się list do Shani.
  • Laska kapłana
  • Drewniana, ozdobiona dziwacznymi runami laska. Jej główka ma kształt spienionej fali.
  • Złoty cielec
  • Niewielka, wykonana ze złota figurka, która przedstawia krowę.
  • Złota bransoleta
  • Misternie wykonana bransoleta ze złota. Wygląda na bardzo starą.
  • Wianek z nieśmiertelników
  • Wianek upleciony z bladych, delikatnych kwiatków o przyjemnym zapachu.
  • Uprząż na kota
  • Misternie spleciona z liści tataraku uprząż, która pasuje na jakieś małe zwierzątko.
  • Wianek Aliny
  • Nieco zwiędnięry wianek, spleciony z polnych kwiatów.
  • Diament dziadunia
  • Sporej wielkości diament.
  • Alabastrowa figurka
  • Niewielka, alabastrowa figurka, przedstawiającego młodego vodyanoi, który ujarzmia żywiołakawody.
  • Czterolistna koniczynka
  • Delikatna, zasuszona koniczynka o czterech listkach - symbol szczęścia.
  • Rubin od Pani Jeziora
  • Rubin o kolorze głębokiego szkarłatu. To zaklęta krew Pani Jeziora, emanująca dzisną mocą.
  • Kawałek zwierciadła Aliny
  • Niewielki fragment rozbitego zwierciadła. (jest 5 kawałków)
  • Zwierciadło Aliny
  • Zwierciadło poskładane z kilku kawałków.
  • List Berengara
  • Kartka wypełniona jest nerwowym, nieregularnym pismem.
  • Wiewiórczy ogon
  • Symbol Scoia'tael.
  • Pokwitowanie
  • Niewielka kartka z nabazgranym podpisem i jakimś symbolem. (3 sztuki)
  • Dwufunkcyjny recylkulator stopów i włókien
  • Dziwne urządzenie niewiadomego przeznaczenia.
  • Resztki zbroi Kruka
  • Świetnej jakości naramiennik, karwasz i rękawica, wykonane za pomocą skomplikowanej techniki.
  • Pamiętnik Ostrita
  • Pamiętnik człowieka, który sprawił, że Adda urodziała się jako strzyga.
  • Zapiski elfiego minstrela
  • Zwój starych pergaminów, zapisanych ozdobnym, elfim pismem.
  • Ząb słynnego pięściarza
  • Pierwszy ząb, jaki najsłynniejszy pięściarz wszech czasów stracił podczas swojej kariery.
  • Magiczna formuła
  • Stary pergamin zapisany magicznymi symbolami.
  • Litania św. Grzegorza
  • Na rozpadającym się pergaminie spisano tekst modlitwy do Wiecznego Ognia.
  • Skradzione tajemnice Kaer Morhen
  • Zamknięta szkatułka zawiera ostatnie ze skradzionych tajemnic wiedźmińskiej twierdzy.
  • Amulet z dwimerytu
  • Niewielki amulet wykonany z niebieskawego metalu

Klucze

Wszystkie przedmioty w tej kategorii mają taką samą nazwę, to też zostawiłem same opisy.

  • Zardzewiały klucz z podobizną Lwiogłowego Pająka.
  • Klucz otwierający wejście do kanałów.
  • Klucz do domu Baraniny.
  • Klucz do kryjówki Rascala.
  • Klucz do kanałów pod Dzielnicą Handlową.
  • Klucz Angusa
  • Klucz do bazy Salamandry.
  • Stary klucz do piwnicy.
  • Zaśniedziały klucz.
  • Zdobiony klucz do komnat Wielkiego Mistrza.

List

  • List od rycerza Ericka

List opisujący lokalizację siedziby kultu Lwiogłowego Pająka.

Sefira

  • Sefira Chocc'mah > Sefira symbolizująca Mądrość.
  • Sefira Tipperath > Sefira symbolizująca Współczucie i Piękno.
  • Sefira Maal'kad > Sefira symbolizująca Królestwo.
  • Sefira Kezath > Sefira symbolizująca Miłosierdzie, Miłość i Łaskę.
  • Sefira Ghe'vrath > Sefira symbolizująca Sąd, Siłę i Srogość.
  • Sefira Veen'ah > Sefira symbolizująca Zrozumienie.
  • Sefira 'Oth > Sefira symbolizująca Majestat i Chwałę.
  • Sefira Y'esath > Sefira symbolizująca Fundament.
  • Sefira Neh'tza > Sefira symbolizująca Wytrzymałość i Zwycięstwo.
  • Sefira Keth'aar > Sefira symbolizująca Koronę.