Wiedźmin 3 na gameplayu z E3 był uruchomiony na niskim poziomie trudności

News - Wiedźmin 3

W wywiadzie udzielonym serwisowi Eurogamer, producent wykonawczy Wiedźmina 3 - John Mamais – powiedział, że podczas publicznej prezentacji gry na E3 ustawiony był niski poziom trudności. Ponadto poznaliśmy nowe szczegóły dotyczące jakości grafiki w grze.

Po publicznym pokazie Wiedźmina 3 na E3 wiele osób narzekało na bardzo niski poziom trudności gry w zaprezentowanym materiale. John Mamais wyjaśnił, że był on ustawiony specjalnie na potrzeby prezentacji, aby twórcy zdążyli przedstawić zaplanowany fragment rozrywki. Jednak zapewnił, że w finalnej wersji gry

„Nie będzie tak prosto.”

Wygraj książkę Wiedźmin: Sezon Burz!

Jeżeli chodzi o kwestie techniczne, to na konferencji Microsoftu gra była uruchomiona na konsoli Xbox One, w rozdzielczości 900p, przy 30 klatkach na sekundę. Ostatecznie twórcy liczą na to, że uda się osiągnąć rozdzielczość 1080p (czyli full hd) na obu konsolach (na konsoli PS4 już się udało). Jakość grafiki konsolowych wersji Wiedźmina 3 ma odpowiadać wysokim ustawieniom grafiki wersji PC. Na "blaszakach" dostępne będą również ustawienia ultra, które charakteryzować będą się m.in.: lepszą teselacją, fizyką i efektami post-processingu, a także ładniejszym futrem u zwierząt.

Cały wywiad można przeczytać tutaj.