„Dziecko wyrosło całkiem dobre” – wywiad z twórcami Wiedźmina 3

News - Wiedźmin 3

Na portalu polter.pl niedawno pojawił się ciekawy wywiad z Konradem Tomaszkiewiczem (Game Director) ze studia CD Projekt RED. Dowiedzieliśmy się z niego, jak w Wiedźminie 3 będzie wyglądało polowanie na potwory, jak twórcy dążą do stworzenia erpega idealnego i wiele więcej. Po szczegóły zapraszam do rozwinięcia newsa!

Poniżej wypunktowałem z wywiadu najważniejsze informacje. Miłego czytania! :-)

  • Polowanie na potwory w Wiedźminie 3 będzie opierało się na śledztwie – najpierw dokładnie przyjrzymy się miejscu zbrodni, następnie przesłuchamy - świadków, a dopiero potem, po odpowiednim przygotowaniu się (np. wypiciu eliksirów), wyruszmy na łowy.
  • Według twórców połączenie wysokiej klasy fabuły z otwartym, wiarygodnym światem może przełożyć się na stworzenie erpega idealnego. Właśnie takim ma być Wiedźmin 3.
  • Cały świat gry będzie poprzetykany ciekawymi miejscami (np. jakimiś ruinami, z którymi związane będzie zadanie poboczne) , dzięki czemu przemierzający go Gracz nie będzie się nudził. Wręcz przeciwnie - obok fabuły to właśnie świat gry ma wciągać Gracza.
  • Novigrad (największe miasto Wiedźminlandu) już na obecnym etapie produkcji „jest znacznie większy od wszystkiego, co mieliśmy w jedynce i dwójce”.
  • Walka będzie bardziej dynamiczna, niż w Wiedźminie 2.
  • Prawdopodobnie w Wiedźminie 3 nie pojawią się utwory Adama Skorupy, najbardziej znanego kompozytora muzyki z Wiedźmina 1 i Wiedźmina 2.
  • W Wiedźminie 3 nie odwiedzimy Oxenfurtu.

Cały wywiad można przeczytać tutaj. Oczywiście gorąco do tego zachęcamy!

Trzy słowa komentarza - zapowiada się fantastycznie! :-)