Wiedźmin 3 – „zadanie na piksel”

News - Wiedźmin 3

W wywiadzie z StickSkills Konrad Tomaszkiewicz, jeden z głównych projektantów Wiedźmina 3, wypowiedział się na temat ilości zadań do wykonania w nadchodzącej polskiej megaprodukcji. Tutaj zdradzę tylko, że będzie ich bardzo dużo, a w rozwinięciu newsa znajdziecie przetłumaczoną wypowiedź pracownika studia CD Projekt RED. Zapraszam do miłego czytania :-)

Oto co na temat zadań w Wiedźminie 3 powiedział Konrad Tomaszkiewicz z CD Projekt RED:

Współczynnik zadania na piksel (powinniśmy to opatentować!) jest w Wiedźminie 3 tak wysoki, jak to tylko możliwe. Zatrudniliśmy kilku dodatkowych ludzi do działów odpowiedzialnych za projektowanie i pisanie questów – dążymy do tego, by zadania poboczne były naturalne i spójne z całym światem, który będziecie eksplorować. Nic nie jest generyczne; próbujemy ze wszystkich sił unikać kopiowania. To jest bardzo trudne, bo wszystko tworzymy sami, próbując przy okazji ubrać każdego NPC-a w przekonującą narrację, a każdą krainę w pewien lokalny folklor.

Brzmi świetnie, choć patrząc sceptycznie CD Projekt RED musi uważać, aby nie przesadzić w tej kwestii i wszystko w Wiedźminie 3 dobrze rozplanować, ponieważ 50 aktywnych zadań może przytłoczyć Gracza, a tym samym zniechęcić go do grania. Oczywiście, to tylko moja opinia, a co Wy myślicie na ten temat?