CD Projekt RED: „dążymy do jakości CG”

News - Wiedźmin 3

Nie od dziś wiemy, że zaprezentowane screeny z Wiedźmina 3 pochodzą ze starej wersji silnika graficznego RED Engine, więc finalna jakość oprawy ma prezentować widoczny gołym okiem progres. W wywiadzie dla serwisu GamingBolt Paweł Sasko (projektant zadań) z CD Projekt RED określił jaką jakość w kwestii oprawy wizualnej „czerwoni” obrali sobie za docelową.

Z informacji podanej przez portal GamingBolt dowiedzieliśmy się, że obecnie zespół CD Projekt RED koncentruje się na przenoszeniu Wiedźmina 3 na nowy render graficzny oparty na bibliotekach DirectX 11 i obsługujący najnowsze technologie (np. teselacji). Według Pawła Sasko ma on finalnie zapewnić grze jakość grafiki znaną z filmów CG, czyli tą magicznie określaną jako filmową!

Pierwszy gameplay ma się pojawić już niedługo, więc wszyscy się przekonamy, czy w Dzikim Gonie zobaczymy grafikę rodem z fenomenalnego intra Zabójców Królów, które dla przypomnienia możecie obejrzeć poniżej.

Wiedźmin 2 - intro

A Wy spodziewacie się tak świetnej jakości grafiki po Wiedźminie 3? Zapraszam do dyskusji :-)