Wiedźmin 3 - wyszedł patch 1.03 do wersji PC

News - Wiedźmin 3

Komputerowa wersja Dzikiego Gonu doczekała się dzisiaj pierwszej popremierowej aktualizacji wprowadzającej szereg poprawek dotyczących stabilności oraz wydajności gry oraz umożliwiających skorzystanie z dodatkowych opcji graficznych. Szczegółowa lista zmian znajduje się w rozwinięciu newsa.

Zmiany wprowadzone w patchu 1.03:

  • Poprawia stabilność gry w trakcie rozgrywki oraz w panelach UI,
  • Poprawia wydajność, głównie podczas rozgrywki oraz w cutscenach,
  • Naprawia błędy z pompowaniem roślinności, które mogą występować po zmianie parametru gęstości roślinności,
  • Poprawia wydajność funkcji Nvidia Hairworks,
  • Wzmacnia anizotropowy sampling tekstur do poziomu 16x na ustawieniach Ultra,
  • Ustawienia funkcji wyostrzania (sharpen) posiadają teraz trzy poziomy (Wyłączone/Niski/Wysoki),
  • Ślady krwi wyświetlają się prawidłowo po zabiciu przeciwników w wodzie,
  • Poprawiony błąd umożliwiający strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC-ów,
  • Poprawiona obsługa menu,
  • Poprawiony błąd z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu,
  • Poprawiony błąd z blokowaniem się kursora podczas przesuwania mapy,
  • Usprawniono obsługę mapy świata,
  • Poprawiona responsywność inputu podczas sterowania klawiaturą,
  • Poprawione brakujące tłumaczenia w panelach UI,
  • Poprawiony błąd podczas wyboru opcji dialogowych,
  • Przywrócono Rostana Muggsa,
  • Pomniejsze poprawki do SFX.

Aktualizacja zajmuje 643 MB i jest automatycznie pobierana przez GoG Galaxy. Wersja łatki na PS4 oraz Xbox One jest również w przygotowaniu i będzie dostępna wkrótce.