Kolejne dzienniki deweloperskie z Wiedźmina 3 oraz nowe fakty na temat mechaniki

News - Wiedźmin 3

Studio CD Projekt RED pochwaliło się najnowszą odsłoną dzienników deweloperskich z trzeciej odsłony przygód Białego Wilka. Film został poświęcony wszelkiego rodzaju potworom jakie napotkamy na swojej drodze przemierzając świat gry. Ponadto mamy dla Was spis nowych ciekawostek, które pojawiły się przy okazji wtorkowego streama zorganizowanego prez REDów oraz serwis GOG.com.

Najnowszy odcinek dzienników deweloperskich, dla osób śledzących zapowiedzi Wiedźmina 3 nie będzie czymś nowym, ale mimo tego, zawiera on kilka świeżych scen z rozgrywki. Film znajdziecie poniżej:

Dodatkowo prezentujemy wspomniany spis faktów na temat mechaniki gry:

  • zbroje będą występować w trzech kategoriach: ciężkie, średnie i lekkie;
  • nie wszystkie ataki można blokować; zdarzają się przeciwnicy którzy wyprowadzają takie, które są dla nas za silne;
  • podczas robienia uniku nie możemy wykonać kontrataku;
  • odbicie strzały w idealnym momencie daje szansę na posłanie jej w kierunku przeciwnika;
  • wygenerowane punkty adrenaliny można wykorzystać do rzucania znaków;
  • Wygraj książkę Wiedźmin: Sezon Burz!

  • przeciwnik skontrowany na pochyłej powierzchni może się przewrócić i stoczyć w dół;
  • każdy skill, w który inwestujemy w drzewku znaków daje dodatkowe punkty staminy;
  • alternatywna wersja znaku Quenn (w postaci ochronnej kuli otaczającej Geralta) może wywołać obrażenia u przeciwników, którzy w nią uderzą; może też eksplodować;
  • runy są ulepszeniami, które przyporządkowujemy do broni, natomiast glifami ulepszamy pancerze;
  • Wygraj książkę Wiedźmin: Sezon Burz!

  • siodło – jego ulepszenia bądź inne wersje zwiększają wytrzymałość oraz szybkość konia;
  • najwyższy poziom trudności (Marsz Śmierci) zwiększa m.in. siłę potworów; ponadto zdrowie nie regeneruje się podczas medytacji;
  • można ukończyć grę bez używania kuszy;
  • sama kusza, pod wodą staje się bronią główną; w grze występuje jej wiele rodzajów;
  • Wygraj książkę Wiedźmin: Sezon Burz!

  • sprowadzanie latających przeciwników na ziemie nie musi się odbywać przy pomocy kuszy; jeżeli w odpowiednim momencie (np. gdy pikujący gryf jest już bardzo blisko) użyjemy znaku Igni czy Aard, może dać to podobny efekt w postaci strącenia bestii;
  • można ujarzmiać dzikie konie za pomocą znaku Aksji – dzieje się to jednak tymczasowo, gdyż cały czas w zanadrzu mamy Płotkę i nie możemy takiego konia zatrzymac na stałe;
  • kiedyś jesteśmy przysłowiowo "zabici" przez strażnika, tak naprawdę tracimy przytomność, a nasze zapasy złota zostają uszczuplone.

Wygraj książkę Wiedźmin: Sezon Burz!

Na koniec należy obowiązkowo wspomnieć, iż dziś, prawdopodobnie w godzinach popołudniowych pojawi się nowy zwiastun gry.