Wywerna Królewska i jesienne klimaty – nowy gameplay z Wiedźmina 3! [AKTUALIZACJA]

News - Wiedźmin 3

Na panelu poświęconym dyskusji na temat projektowania otwartego świata Wiedźmina 3, który odbył się podczas imprezy PAX East zaprezentowano prawie 8-minutowy fragment rozgrywki z Dzikiego Gonu. Tym razem możemy zobaczyć część Ziemi Niczyjej skąpanej w jesiennej atmosferze oraz ciekawą walkę z Wywerną Królewską. Wideo i kilka dodatkowych ciekawostek z sesji Q&A w rozwinięciu.

Oto fragment rozgrywki:

Lista ciekawostek, które pojawiły się na panelu:

  • destrukcja otoczenia – nawet zawalenie całego budynku (prawdopodobnie jedna z chat)
  • zabicie sarny – martwe zwierze wydziela woń rozchodzącą się po pewnym obszarze i jednocześnie gra prowadzi analizę – czy we wspomnianym obszarze znajdują się stworzenia mogące zainteresować się tym zapachem i dlaczego miałyby to zrobić – jeśli tak, wtedy do martwego zwierzęcia schodzą się potwory, które też mogą walczyć między sobą;
  • odwzorowanie wzoru latania poszczególnych gatunków ptaków – ornitolodzy będą mogli rozpoznać zachowanie danych ptaków;
  • Miles Tost opowiedział historię nawiązującą do interakcji w grze – "podróżowałem konno i natknąłem się na bandytów, którzy również zaatakowali mnie z grzbietów wierzchowców – nagle z lasu wyszły endriargi i zaczęły atakować wszystkich dookoła, bandyci zaczęli panikować, przestraszone konie zaczęły ich zrzucać"";
  • jednym z głównych celów było stworzenie systemu, który pracuje bez żadnej interakcji ze strony gracza;
  • zwiastun "miecz przeznaczenia" był stworzony w kilkudziesięciu wersjach zanim wybrano te ostateczną;
  • pracowano nad sekwencjami walki na łyżwach w wykonaniu Ciri – prawdopodobnie, ten element nie znajdzie się w grze – być może w DLC;
  • projektowanie potworów – utopce walczące na lądzie podczas deszczu są silniejsze, ponieważ są stworzeniami żyjącymi w środowisku wodnym.

AKTUALIZACJA

Poniżej znajdziecie link to pełnego zapisu wideo z panelu dyskusyjnego na targach PAX East:

PAX EAST 2015: What it Takes to Build a Next Gen Open World Game.