Amulet Wiecznego Ognia

News - Modyfikacje

Amulet Wiecznego Ognia(ang. Talisman of Eternal Fire) jest modyfikacją wprowadzającą do gry amulet odstraszający trupojady.Twórcy gry "Wiedźmin" stworzyli przedmiot zwany Symbolem Wiecznego Ognia. Przedmiot nie został zaimplementowany, w zasobach gry pozostała tylko grafika i szablon. Na podstawie tej niedokończonej pracy, A. D. Fantasta zaimplementował amulet i stał się on w pełni funkcjonalny w grze.

W rozwinięciu newsa szczegółowy opis modyfikacji.

Pobierz Amulet Wiecznego Ognia 1.01
Amulet odstrasza następujące grupy potworów:

- alghule,
- cmentaury,
- ghule,
- graveiry,
- zjadarki.

Symbol Wiecznego Ognia jest do kupienia w każdym Rozdziale. Sprzedają go:

- Starsza mieszczka (opowiadająca o utopcach) na Podgrodziu. Kiedy skończy swoje opowieści, sklep stanie się niedostępny.
- Kapłani w Wyzimie Klasztornej (tylko raz);
- Kupiec w Nowym Narakorcie w Wyzimie Handlowej; 
- Pat, syn murarza we wsi Odmęty;
- Zarażona kobieta w szpitalu polowym  w Starej Wyzimie. Rozmowa odbywa się tylko raz, gdy damy jej trochę pieniędzy.
- Zahin Schmartz, dentysta w Wieży Kata po ukończeniu zadania "Nie będzie bolało" (tylko gdy mamy zainstalowaną modyfikację The Wildcat Potion).

Mod przeznaczony jest dla wszystkich wersji językowych gry Wiedźmin.

Modyfikacja jest kompatybilna z zapisami gry. Musimy tylko wziąć pod uwagę, że:

-jeśli rozmawialiśmy już z danym sprzedawcą, trzeba będzie zaczekać do następnego Rozdziału na możliwość kupienia amuletu;
-jeżeli w dialogu pojawi się ikonka sklepu, a po kliknięciu na nią nic się nie dzieje, oznacza to, że musimy wczytać zapis sprzed wejścia na lokację, w której znajduje się sprzedawca.

Modyfikacja jest kompatybilna z modem FCR.

Modyfikacja jest częściowo kompatybilna z Flash modem:
- Harder difficulty - kompatybilna z wyjątkiem ilości punktów doświadczenia za zabicie trupojadów;
- Hardest difficulty - kompatybilna z wyjątkiem ilości punktów doświadczenia za zabicie trupojadów;
- Insane difficulty - niekompatybilna ze względu na odporność nieumarłych na strach.

Nie ma 100-procentowej gwarancji, że odstraszymy trupojada "na zawsze". Pojedynczy trupojad może czasem wrócić i zaatakować Geralta. Atak może też nastąpić zaraz po pojawieniu się potwora. Trzeba wtedy kawałek odejść i potwór przestanie atakować.
Potwory związane z zadaniami  nie są odstraszane.

Autorem modyfikacji jest A. D. Fantasta