I klątwa, i miłość, i zdrada" czyli...

News - Modyfikacje

... czyli nowa, największa i prawdopodobnie najlepsza przygoda do gry Wiedźmin. Prace nad nią rozpoczęły się ponad trzy lata wstecz, pod opieką grupy Muzykanci z pomocą zaprzyjaźnionego teamu Square Crusaders

Fabuła jest osadzona w konkretnych realiach, między wiedźmińskimi opowiadaniami Sapkowskiego a Sagą.
Strudzony Geralt szukający swej ukochanej, Yennefer, zatrzymuje się w spokojnej z pozoru wsi.
Aby otrzymać informację o czarodziejce, musi wplątać się się w tragiczny konflikt, którego ogniskami zapalnymi są dwie największe ludzkie namiętności: władza i miłość.
Pozornie proste zadania z biegiem czasu zaczynają się komplikować...
Zmuszać bohatera do podejmowania decyzji - raz drobnych, niezauważalnych, a raz decydujących.
Poboczne misje nie są mniej trudne - każdy krok niesie gracza na inne ścieżki, z których nie zawsze da się zawrócić.

Pełny opis znajdziecie w rozwinięciu newsa.
Przygoda jest już do pobrania pod TYM linkiem.

I klątwa, i miłość, i zdrada.

Jedna z najstarszych przygód.
Jeden z najbardziej tajemniczych modów.
Jedna z największych produkcji na polskiej scenie moddingowej, nie tylko wiedźmińskiej.
Rozpoczęcie pracy: 19 czerwca 2008 roku.
Data oficjalnej premiery: 25 stycznia 2011 roku.
Niemal 3 lata wytężonej pracy.
Praktycznie bez reklamy, materiałów promocyjnych, strony internetowej.
Druga nasza robota po doskonale przyjętym W potrzasku autorstwa Fantasty.
Zespół modderski Muzykanci pragnie przedstawić swoją pracę, która by nie ujrzała światła dziennego w takiej formie, gdyby nie Square Crusaders, którzy dzielnie pomagali nam ukończyć ten produkcyjny maraton, szczególnie w elementach muzycznych oraz graficznych.

Wielowątkowa fabuła na ponad 10 pełnych godzin rozgrywki.
Tysiąc faz zadań.
Sto tysięcy słów.
Jak w Baśniach z tysiąca i jednej nocy.

Fabuła jest osadzona w konkretnych realiach, między wiedźmińskimi opowiadaniami Sapkowskiego a Sagą.
Strudzony Geralt szukający swej ukochanej, Yennefer, zatrzymuje się w spokojnej z pozoru wsi.
Aby otrzymać informację o czarodziejce, musi wplątać się się w tragiczny konflikt, którego ogniskami zapalnymi są dwie największe ludzkie namiętności: władza i miłość.
Pozornie proste zadania z biegiem czasu zaczynają się komplikować...
Zmuszać bohatera do podejmowania decyzji - raz drobnych, niezauważalnych, a raz decydujących.
Poboczne misje nie są mniej trudne - każdy krok niesie gracza na inne ścieżki, z których nie zawsze da się zawrócić.

Z nowości:
graficznie - loading screeny, jedna lokacja, architektura, częściowe zalesienie lokacji, drobne przedmioty, retekstury, konie, liczne poprawki krajobrazu;
muzycznie - nowy soundtrack;
gameplay - wprowadziliśmy kilka nowych rozwiązań do mechaniki, przyspieszających bądź też umilających rozgrywkę, jak choćby sympatyczna i logicznie uzasadniona opcja szybkiej podróży.

Zupełnie inny klimat niż w Entrapped.
Nie ma: szybkości prowadzenia akcji, oniryzmu, gwałtowności zdarzeń, nagłych decyzji i osadzenia gracza w trakcie zdarzeń, jest: powolny rozwój scen, stopniowo dawkowane napięcia, pełen realizm psychologiczny, odrobina filozofii i trzeźwego spojrzenia na świat.

Link do tematu na oficjalnym forum gry.