Premiera kolejnej łatki do Wiedźmina 2

News - Wiedźmin 2 PC

Tym razem patch jest oznaczony numerkiem 1.35 i nie wprowadza większych zmian do płynności gry - właściwie prawie żadnych, ale zawiera kilka drobnych poprawek.
Pełna lista zmian znajduje się w rozwinięciu newsa, jednak brak w niej najważniejszej rzeczy - powrotu cutscenek sexu z Sukkubem i Elfką z Vergen :(

  • Usunięto problem związany z cieniami w trybie 3D Vision.
  • W trybie 3D Vision w menu ładowania gry widoczne są obrazki do zapisanych stanów gry.
  • Usunięto problem z niezapisywaniem się osiągnięć na Steamie.
  • Usunięto błędy tekstur krwi w trybie ubersamplingu.
  • Liczba przedmiotów w kieszeniach aktualizuje się we właściwy sposób po podniesieniu przedmiotu, który już znajduje się w kieszeni.
  • Usunięto problem związany z licznikiem składników alchemicznych w momencie tworzenia większej ilości eliksirów Grom.
  • Ukończone zadanie „Zapach kadzideł” nie wyświetla się dłużej jako zakończone porażką w momencie wejścia do rezydencji Loredo pod koniec aktu 1.
  • Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się większych mutagenów.
  • Usunięcie zapisanego stanu gry po wejściu do menu Wspomnienia i retrospekcje nie powoduje pojawienia się komunikatu: Ładowanie dostępnych animacji.
  • Pliki .exe gry nie są dłużej uznawane przez popularne programy antywirusowe za zagrożenie.
  • Na systemach Windows XP automatyczna aktualizacja gry po instalacji nie powoduje pojawienia się błędu pliku Launcher.exe.
  • Folder instalacji gry nie jest rozpoznawany jeżeli zawiera w nazwie znaki diakrytyczne których nie obsługuje dany system Windows. Łatka 1.3 właściwie informuje o przyczynie tego problemu.
  • Poprawiono imiona dwóch naukowców z Flotsam.
  • Poprawiono opis skrzyni do składowania przedmiotów.
  • Poprawiono opis Runicznego mahakamskiego sihila importowanego z Wiedźmina 1.