"Prace nad konsolowym Wiedźminem 2: Zabójcy Królów rozpoczniemy po premierze na PC"

News - Wiedźmin 2 PC

Oficjalnej zapowiedzi Wiedźmina 2 na konsole nie było, ale nieoficjalnie wiadomo, że w najbliższym czasie zaczną się pracę nad tą wersją. W jednym z wywiadów Tomek Gop stwierdził, że konsolowy Wiedźmin 2 będzie identyczny jak wersja komputerowa, a prace nad nią rozpoczną po premierze na PC.

W rozwinięciu newsa znajdziecie jego wypowiedź dla eurogamer.net.

Zdecydowanie nie jesteśmy ekipą, która byłaby w stanie w tym samym czasie zająć się kilkoma projektami. Jesteśmy ostrożni i nie robimy tego w taki sposób, bo mogłoby to pogorszyć jakość PC-towej wersji. Tak więc nie, nie, nie, nie, w tej chwili nie prowadzimy pełnych prac nad konsolową edycją Wiedźmina 2. Robiliśmy testy, dlatego wiemy, że [wydanie gry na X360 i PS3] jest wykonalne.

Od strony produkcyjnej – koordynacji, planowania i budżetu – to dla nas nowy projekt. Nie będzie to jednak inna gra [niż na PC]: będzie miała taką samą fabułę i całą resztę. Chcemy ewentualnie dodać coś nowego, na przykład nową zawartość. Mimo wszystko i tak ciągle mówimy o Wiedźminie 2: Zabójcy Królów. Już teraz mogę obiecać, że jeśli zrobimy wersję konsolową, nie będzie ona crapem. Nie chcemy czekać, by zobaczyć, jak Wiedźmin 2 poradził sobie najpierw na PC. Po wydaniu tej edycji, usiądziemy, otworzymy Excela lub inny program i nakreślimy terminy, plany. Potem będziemy mogli ogłosić, co wkrótce nadejdzie. Wiemy, jaką ekipę mamy, jakie są jej możliwości, ale wciąż musimy zaplanować naszą pracę. Następnie powiemy światu, co szykujemy i jaka będzie data premiery [konsolowej wersji].